REKLAMA
Znaleziono 1416 wyników
Jest umowa na projekt połączenia Portu Zewnętrznego z Drogą Czerwoną w Gdyniartykuł
Pokaż artykuł
Jest umowa na projekt połączenia Portu Zewnętrznego z Drogą Czerwoną w Gdyni
18 stycznia 2024 roku została podpisana umowa na opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania inwestycyjnego pn. „Obsługa komunikacyjna zewnętrznych pirsów Portu Gdynia – część drogowa”. Wykonawcą opracowania będzie firma Highway Sp. z o.o. z Gdańska. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje zaprojektowanie połączenia drogowego projektowanej w ramach odrębnego zadania przez Generalną Dyrekcję Dróg Krajowych i Autostrad Drogi Czerwonej z Portem Zewnętrznym oraz niezbędną przebudowę lub budowę niezbędnej infrastruktury towarzyszącej. Szacuje się, że termin wykonania umowy wyniesie około 24 miesiące.
Trwają zaawansowane prace na budowie S6 Obwodnicy Metropolitarnej Trójmiasta [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Trwają zaawansowane prace na budowie S6 Obwodnicy Metropolitarnej Trójmiasta [FILMY]
Prace przy budowie S6 Obwodnicy Metropolii Trójmiejskiej weszły na optymalny poziom zaangażowania. Na obu odcinkach wykonawcy działają zgodnie z przyjętym harmonogramem robót budowlanych.
Jest umowa na projekt rozbudowy autostrady A2 Warszawa – Łódźartykuł
Pokaż artykuł
Jest umowa na projekt rozbudowy autostrady A2 Warszawa – Łódź
Dokumentację projektową dotyczącą poszerzenia 89 km autostrady A2 pomiędzy Łodzią a Warszawą o dodatkowe pasy ruchu przygotuje firma DATABOUT z Warszawy. Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad podpisała 30 sierpnia 2023 r. umowę o wartości niemal 25,5 mln zł, która obejmuje m.in. zastosowanie nowatorskich rozwiązań w zakresie samowystarczalności energetycznej oświetlenia węzłów i całego odcinka.
Trwają zaawansowane prace na budowie S6 Obwodnicy Metropolii Trójmiejskiej [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Trwają zaawansowane prace na budowie S6 Obwodnicy Metropolii Trójmiejskiej [FILMY]
Prace przy budowie S6 Obwodnicy Metropolii Trójmiejskiej weszły na optymalny poziom zaangażowania. Na obu odcinkach wykonawcy działają zgodnie z przyjętym harmonogramem robót budowlanych.
Zaawansowane prace na budowie S6 Obwodnicy Metropolitarnej Trójmiasta [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Zaawansowane prace na budowie S6 Obwodnicy Metropolitarnej Trójmiasta [FILMY]
Prace przy budowie S6 Obwodnicy Metropolii Trójmiejskiej weszły na optymalny poziom zaangażowania. Na obu odcinkach wykonawcy działają zgodnie z przyjętym harmonogramem robót budowlanych.
Co słychać na budowie S6 Obwodnicy Metropolitarnej Trójmiasta? [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Co słychać na budowie S6 Obwodnicy Metropolitarnej Trójmiasta? [FILMY]
Prace przy budowie S6 Obwodnicy Metropolii Trójmiejskiej weszły na optymalny poziom zaangażowania. Na obu odcinkach wykonawcy działają zgodnie z przyjętym harmonogramem robót budowlanych.
W woj. pomorskim powstaje S6 Obwodnica Metropolitarna Trójmiasta [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
W woj. pomorskim powstaje S6 Obwodnica Metropolitarna Trójmiasta [FILMY]
Prace przy budowie S6 Obwodnicy Metropolii Trójmiejskiej weszły na optymalny poziom zaangażowania. Na obu odcinkach wykonawcy działają zgodnie z przyjętym harmonogramem robót budowlanych.
Ruszyła budowa nowego centrum logistycznego Hillwood Zgierzartykuł
Pokaż artykuł
Ruszyła budowa nowego centrum logistycznego Hillwood Zgierz
Hillwood Polska rozpoczął budowę nowego centrum logistycznego Hillwood Zgierz. To kolejny projekt dewelopera w tym regionie (poprzednie inwestycje zrealizowane zostały w Kutnie i Strykowie). Pierwszą umowę na wynajem 17 000 mkw. powierzchni magazynowej i biurowej podpisano z 3LP SA, jednym z czołowych operatorów logistycznych w kraju.
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [ZDJĘCIA]artykuł
Pokaż artykuł
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [ZDJĘCIA]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILM]artykuł
Pokaż artykuł
Pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILM]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Pod Łodzią powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Kozinyartykuł
Pokaż artykuł
Pod Łodzią powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Kraków zamierza przeznaczyć miliony złotych na zieleń miejską w 2025 r.artykuł
Pokaż artykuł
Kraków zamierza przeznaczyć miliony złotych na zieleń miejską w 2025 r.
Stolica Małopolski chce się stać jeszcze bardziej zielona. Systematycznie, co roku, wydatkuje duże środki finansowe na zieleń miejską. Podobnie będzie też w 2025 roku.
Na Dolnym Śląsku trwają prace na budowie trasy S3, na odcinku Bolków – Kamienna Góra [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Na Dolnym Śląsku trwają prace na budowie trasy S3, na odcinku Bolków – Kamienna Góra [FILMY]
Postępują prace przy budowie trasy S3 (zadanie III, odcinek Bolków – Kamienna Góra) na Dolnym Śląsku. Zapraszamy do obejrzenia nowych filmów z placu budowy tego dolnośląskiego odcinka.
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Wybrano ofertę w przetargu na realizację drogi ekspresowej S74 Cedzyna - Łagówartykuł
Pokaż artykuł
Wybrano ofertę w przetargu na realizację drogi ekspresowej S74 Cedzyna - Łagów
Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad (GDDKiA) wybrała najkorzystniejszą ofertę na realizację około 30-kilometrowego odcinka drogi ekspresowej S74, pomiędzy miejscowościami Cedzyna a Łagów w województwie świętokrzyskim.
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią trwa budowa podziemnego kolejowego tunelu średnicowego [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią trwa budowa podziemnego kolejowego tunelu średnicowego [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
PKP PLK wymieni sieć trakcyjną dla sprawniejszych podróży z Krakowa do Warszawyartykuł
Pokaż artykuł
PKP PLK wymieni sieć trakcyjną dla sprawniejszych podróży z Krakowa do Warszawy
PKP PLK S.A. podpisały umowę na modernizację sieci trakcyjnej na odcinku Miechów – Słomniki. Kontrakt za niemal 5 mln zł netto pozwoli na ograniczenie ryzyka awarii na kluczowej trasie, z której korzystają pociągi jadące w kierunku Kielc, Warszawy i Trójmiasta. Zadanie sfinansowane będzie ze środków budżetowych spółki.
REKLAMA